Vandaag spelen we onze eerste wedstrijd van dit seizoen op het veld. We beginnen de wedstrijd met Sjoukje, Eline, Lysan en Rianne en gaan aanvallend van start. De tegenpartij krijgt de bal en scoort na een paar pogingen. Wij verdedigen zo goed als we kunnen maar toch scoren ze de 0-2. Na de wissel doet Eline een poging, maar helaas. De tegenpartij is iets meer aan de bal en laat toch een feller spel zien en de 0-3 en de 0-4 volgt al snel.

Na de pauze volgt al snel de 0-5. Wij spelen nu iets feller en Sjoukje doet een poging, toch scoort de tegenpartij de 0-6 en 0-7. En dan eindelijk valt er voor ons toch een punt want Rianne scoort. Daarna scoort de tegenpartij 1-7 en 1-8. Sjoukje scoort dan na een aantal pogingen de 2-8.

Na de wissel volgt bij WWMD de 2-9 en Sjoukje scoort de 3-9. Uiteindelijk scoort Sjoukje nogmaals en de tegenpartij nog 2x. Zo wordt de eindstand 4-11. De strafworpen eindigen in 1-2 voor WWMD.

Helaas hebben we verloren maar we hebben een leuke partij gespeeld. De volgende keer gaat het vast beter.