Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent! Vandaag gaan we het hebben over deze prachtig mooie wedstrijd! Het was onze laatste wedstrijd dus we zouden er wat van maken hoe dan ook! We moesten tegen Quick, als jullie mijn verhaaltje van vorige keer gelezen hebben dan weten jullie dat we de vorige wedstrijd 16-0 JA 16-0 gewonnen hadden lekker saaaiiiii.

Maar hoe dan ook we kwamen aan in die zaal en (je gelooft me vast niet maar het is echt zo!) er was niemand! Noppes het was zelfs nog donker! hahaha jullie wilden niet zien hoe wij onze warming up deden ! zo grappig! we hadden ons eigen team niet compleet, Luurt Dale was er niet, Saul was er niet, Jesle was er niet, Lisanne en Peter (één van de coachen) waren er ook niet. We hadden mee van de D1: Tessa, Sharon en Eline, en van de C3: Annelien.

De wedstrijd begon en ik scoorde de 0-1! beamm. Alleen de doelpunten kwamen maar niet dus op een gegeven moment scoorde de tegenpartij de 1-1, OHjeeee dit was niet helemaal de bedoeling… Kort erna scoorde Jelmer de 1-2! en Annelien daarna de 1-3! dat ging al wat beter. En ik scoorde erna de 1-4 en 1-5! Zo dat gaat beter zo! Daarna scoorde Jelmer de 1-6. Alleen scoorde Quick 2-6.. daarna scoorde Hielke de 2-7.

*pauze*

Nou het gaat wel oké maar kan beter! Goo voor de 2e helft!  Jelmer scoorde de 2-8 en Hielkje de 2-9 Go Go Go!! Daarna scoorde quick 3-9.. Gelukkig Sharon daarna de 3-10. Een onbekend iemand van ons team heeft de 3-11 gescoord (als je het weet laat het me even weten). Tessa scoorde de 3-12 en Hielkje de 3-13.

Fieuutttttttt *imitatie van het eindsignaal* (lijkt goed hé? net echt) dat was het eindsignaal en we hadden gewonnen!
Ik hoop dat jullie genoten van mijn mooie prachtige verhaaltje. jammer dat hier geen emoji’s mee kunnen.

Maar dag hé!

Groetjes Jeska

(bedankt voor het meespelen Eline, Tessa, Sharon en Annelien)
Ik hoop dat jullie een beetje gelachen hebben….!