Zaterdag 17 februari mocht It Fean / Boelenslaan aantreden tegen Lintjo 2 uit Oldeberkoop. De vorige keer hadden we onnodig punten laten liggen tegen deze ploeg. Na onze tactiekbespreking werd de opstelling besproken. In de aanval begonnen Jille, Jan Robert, Thelena en Atje. En in de verdediging: Niels, Peter, Petra en Hester. Margriet en Thelena namen plaats op de bank.

Om 16:40 uur gaf de scheidsrechter het startsignaal. Lintjo opende de score door een afstandschot. Daarop volgde een snel antwoord van It Fean / Boelenslaan met een fraai afstandschot van Jille: 1-1. Daarna ging het gelijk op tot de stand van 3-3. Daarna sloeg It Fean / Boelenslaan een gaatje van twee doelpunten, maar Lintjo wist weer aan te sluiten: 5-5. Hierna scoorde It Fean / Boelenslaan weer twee keer, maar Lintjo wist wederom de stand gelijk te trekken.

Weer wist It Fean / Boelenslaan een voorsprong van twee doelpunten te maken: 9-7. Hierna wist Lintjo maar liefst vier keer op rij te scoren en de stand om te buigen in een 9-11 voorsprong. Toch wisten Atje, Jan Robert en Niels deze achterstand weer weg te werken, waardoor er vlak voor rust weer een kleine voorsprong op het scorebord stond. Ook Lintjo wist nog een keer te scoren, waardoor er werd gerust met een gelijke stand van 12-12.

Na de rust kwam Thelena in het veld voor Atje. Lintjo wist weer als eerste de korf te vinden door een afstandschot. It Fean / Boelenslaan had hier een antwoord op en wist drie keer op rij te scoren: 15-13. Er werd gewisseld Margriet kwam erin voor Hester. Daarna werd er om en om gescoord tot de stand van 17-15. It Fean / Boelenslaan bouwde de voorsprong uit naar en verschil van vier doelpunten: 20-16. Lintjo wist hierna nog vier keer te scoren en It Fean / Boelenslaan nog vijf keer. De scheidsrechter floot af bij een stand van 25-21 in het voordeel van It Fean / Boelenslaan.

Zaterdag 10 maart speelt It Fean / Boelenslaan 3 haar laatste zaalwedstrijd in Groningen tegen ROG.

20 apr.15:30Hoogkerk/Schelwald Optiek 2 - It Fean / Boelenslaan 2Meer
20 apr.17:00Hoogkerk/Schelwald Optiek 1 - It Fean / Boelenslaan 1Meer
22 apr.18:15TFS D1 - Boelenslaan / It Fean D1Meer
25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer