Zaterdag 6 januari moesten we spelen tegen Quick '21 E1. We begonnen goed aan de wedstrijd, er waren diverse kansen maar nog geen doelpunt. Ook Quick werd feller en stopte een inloop van Baudie verkeerd, dus een strafworp. Die werd helaas gemist maar Janke kon hem vanachter de korf mooi vangen en er inschieten, 1-0. Even later scoorde Baudie van afstand, 2-0. Quick kreeg ook meer kansen en gooide er ook 1 in, 2-1. Meteen scoorde Eritia een goal, 3-1. Er waren kansen over en weer, Quick scoorde voor de rust nog 1 en Eritia maakte een mooie kans af. Zo rustten we bij een 4-2 stand.

Na de rust scoorde Quick 4 x binnen 10 minuten en zo stonden we ineens achter met 4-6. Bij ons gingen de ballen net over of er naast, helaas lukte het niet meer om te scoren. Die 4-6 was dus ook de eindstand.

De strafworpen wonnen we wel met 3-1. Djurre gooide zijn 2 kansen er beide in en ook Emma maakte er 1.