Zaterdag 11 november vertrok het tweede team van It Fean / Boelenslaan naar Balk voor de eerste zaalwedstrijd tegen het derde team van Harich. Het was de ervaren ploeg van Harich die in het begin de voorsprong nam. Toch konden we bij blijven en kwamen we nog terug tot een 4-4 gelijkspel.

In de eerste helft waren we behoorlijk aan elkaar gewaagd en uiteindelijk gingen we met een 8-7 tussenstand de rust in. Aangezien we nog wel wat strafworpen hadden gemist, zou het in de tweede helft nog best wel kunnen lukken om nog te winnen.

In de tweede helft bleef Harich echter de voorsprong behouden. Hoewel de strafworpen nu beter werden benut lukte het ons niet om dichter bij te komen. Ook na een aantal tactische wissels bleef Harich op voorsprong.

Uiteindelijk werd de voorsprong zelfs door Harich uitgebouwd en klonk met een 19-13 stand het eindsignaal.
Zaterdag 18 november staat de thuiswedstrijd tegen DTL 2 in de planning. Dan zullen we weer vol goede moed op jacht gaan naar de overwinning.