Vandaag (14 oktober) moesten we onze laatste wedstrijd van het veldseizoen spelen. We begonnen de wedstrijd met in de aanval: Hielkje, Judith, Jesle & Luurt Dale en in de verdediging: Aukje, Jeska, Jelmer & Saul.

We speelden een goede wedstrijd en in de rust stonden we met 4-2 voor. In de eerste minuut werd er gescoord door Hielkje met een inloopbal en de tweede goal viel niet veel later door Judith. De derde goal werd gescoord door Jeska. Daarna kregen we twee doelpunten tegen, maar daarna scoorde Hielkje meteen weer.

Na rust wisselden beide ploegen elkaar af. Eerst scoorden wij een doelpunt (gescoord door Jeska) en toen Wordt Kwiek/WWMD en dat volgde nog een keertje maar toen werd er gescoord door Luurt Dale.

Na afloop kregen we nog een patatje in de kantine want het was de laatste wedstrijd van het seizoen. Het was een leuk seizoen met een leuk nieuw team alleen was het wel een beetje jammer dat we maar één wedstrijd hebben gewonnen.