Vorige keer toen we tegen Harkema moesten spelen hebben we 4-9 verloren, dus waren we vastbesloten om te winnen. Het fluitsignaal ging en we begonnen! Het 1e doelpunt was voor Harkema, 0-1. Kort daarna maakte Luurt de 1-1, we wisten al dat het een hele spannende wedstrijd zou worden! :). Hierna wisselden we van functie, toen scoorde Harkema de 1-2. Kort daarna scoorde harkema weer, 1-3. Weer wisselen van functie.

Toen pakten wij de aanval en Jesle scoorde, 2-3! Daarna scoorde Harkema weer 2-4. Pffff... spannend hoor! Wij kregen de aanval en… en… Aukje scoorde, 3-4! Daarna heeft Harkema de 3-5, 3-6 en de 3-7 gemaakt. Rust. We moesten winnen!

De rust was voorbij en we begonnen weer te spelen. Harkema schoot en…. en…. hij was raak! :( 3-8. Dit was onze kans, we moesten revanche nemen! We pakten de aanval en hoppa, Aukje scoorde de 8-4! er was nog een kans…. ! Later scoorde Harkema de 4-9. Toen kregen we een strafworp mee en Hielkje scoorde hem, 9-5! Toen scoorde Harkema de 5-10 :(.

Toen kregen we de aanval en Lisanne scoorde de 6-10! Kom op laat ons winnen! :(). We kregen nog een keer aanval en Hielkje scoorde, 7-10! Kort daarna floot de scheids, we hadden verloren… de eindstand is 7-10 geworden. Gefeliciteerd Harkema.