Vandaag speelden we de 1e wedstrijd na de zomervakantie en gelukkig was het droog. We speelden thuis in surhuisterveen tegen Harkema, de 1e helft was de ploeg van It Fean sterk en Eritia maakte in korte tijd 3 doelpunten. Tegen het einde van de 1e helft maakte de tegenpartij ook een punt en stond het voor de rust 3-1.

Na de rust verdedigt Emma goed de bal en Djurre schoot van afstand een mooi schot maar miste helaas net. Onze nieuwkomer Marilie deed het haar eerste wedstrijd erg goed. Janke en Baudi hadden een mooi samenspel waardoor er weer een punt werd gemaakt door It Fean. Nu was het 4-1. Baudi mocht nog een strafworp maken maar helaas miste deze de korf. Het einde was in zicht en we besloten de wedstrijd met strafworpen die wij wonnen met 2-0.