Op deze regenachtige zaterdagmiddag moest it Fean/ Boelenslaan 2 het opnemen tegen Pallas '08 2. Al snel keek de thuisploeg tegen een 0-2 achterstand aan. Door een afstandschot van Meike werd het 1-2, maar Pallas maakte er al snel 1-3 van. Door een afstandschot van Merle en strafworpen van Stanley en Meike kwam de thuisploeg op voorsprong 4-3. Pallas scoorde weer 2 keer: 4-5. Afstandschot Merle 5-5.

Zo ging de wedstrijd gelijk op en waren beiden ploegen aan elkaar gewaagd. Vlak voor de rust liep Pallas uit naar 5-9. Gelukkig kon Meike de schade beperken door een strafworp en een afstand 7-9.

Na rust ging het scoren ook gelijk op. Pallas 7-10. Afstandschot Joukje 8-10. Pallas 8-11. Afstandschot Sander 9-11. Pallas 9-12. De thuisploeg kwam nog aardig dichtbij 12-13 door doelpunten Jelmer, Meike en Jens. Pallas herpakte zich weer en bracht de eindstand op 13-15.

De wedstrijd van volgende week tegen Lintjo is verplaatst naar 28 september om 20:00.