Zaterdag 6 mei stond de thuiswedstrijd van it Fean E2 tegen Drachten / van der Wiel E5 op het programma. Na het 1e fluitsignaal ging het al snel goed voor ons team. Janke opende de score waarna Emma de 2e en 3e door de korf gooide.

It Fean speelde zeer goed, goed samenspel waardoor er veel kansen kwamen. Marije nam de 4-0 , Emma de 5 en Marije de 6-0 voor haar rekening. Na de 1e wissel met Marrith en Eritia in het veld liep het goed door. Marrith scoorde onze 7e, waarna ook Eritia haar doelpunt meepakte (8-0). Na de 9-0 van Marije was het rust.

Na de pauze waren de dames fanatiek op zoek naar de 10e treffer, deze liet nog even op zich wachten.... totdat Baudie deze horde nam en de 10e scoorde, nadat achtereenvolgens Marije, Baudie, Janke, Baudie, Marije en Baudie de korf vonden stond de prachtige score van 16-0 op het bord. De strafworpen eindigde in 1-1.

Volgende week in Drachten de volgende wedstrijd.