Zaterdag 28 januari moest onze E2 aantreden tegen de E1 van de Lauwers. It Fean ging voortvarend van start want Marije scoorde in de 2e minuut al een doorloopbal: 1-0.
Dat bleef het de hele eerste helft, al waren er veel kansen over en weer. Pas in de laatste 20 seconden voor de rust scoorde de Lauwers, dus we gingen met 1-1 de rust in.

Na de rust was het even weer zoeken naar de kansen. In de 5e minuut scoorde Marrith van afstand 2-1. De Lauwers stond goed te verdedigen maar Emma wist in de 7e minuut door te breken en scoorde de 3-1. Net voor de wissel in de 10e minuut scoorde Eritia nog van afstand 4-1 en in de 14e minuut maakte Marije een doorloopbal 5-1.
Eritia schroefde de stand nog even op naar 6-1 met een mooi afstandsschot. Net voor het einde maakte Baudie er nog 7-1 van met een afstandschot.
Helaas werden de strafworpen verloren met 0-1.