Zaterdag 7 januari 2017 stond de eerste wedstrijd van 2017 gepland voor de D2 van KV It Fean. Helaas liep dat even anders. Door de winterse weersomstandigheden werden die dag bijna alle wedstrijden afgelast en ging dus ook de wedstrijd van D2 tegen de D4 van De Wâlden niet door.

De inhaalwedstrijd werd op 12 januari gepland. Inge Miedema uit de D1 kwam ons helpen, aangezien Lisa al een tijdje geblesseerd is. In de aanval begonnen Judith, Ingmar, Stefanie en Jeska. In de verdediging begonnen Sharon, Marit, Simone en ik. Inge nam op de reservebank plaats en kwam er halverwege de 1e helft in om Stefanie te vervangen.

We begonnen fel en Jeska scoorde de 1-0 en de 2-0. Dit ging goed! Daarna maakte Simone de 3-0 en ikzelf de 4-0. We gingen tevreden de rust in.

Na de rust misten we veel kansen. En er was een mooie lange afstandsschot van Judith, die raak was maar helaas werd hij afgekeurd. Het werd 4-1 en de spelers van De Wâlden kregen weer wat hoop. Inge scoorde de 5-1 en de 6-1. Vervolgens werd het 6-2 en 6-3. Gelukkig bleef het daarbij en wonnen we terecht deze wedstrijd.