Op zaterdag 19 november moesten we uit tegen Grou. Saul en Inge waren afwezig maar we kregen versterking van de D2, namelijk Judith. De wedstrijd was nog maar net begonnen of Wieteke maakte dat het 0-1 werd. Hierna volgden twee goals van Eline, de stand was 0-3.

Toen moesten we wisselen van vak na 12 1/2min. Al snel scoorde ikzelf (Arjan), gevolgd door Elisa, de stand was 0-5. Toen werd Grou ‘wakker’ en maakte 1-5. Maar vlak voor de rust maakte ik (Arjan) nog snel 1-6. In de kleedkamer gaf Herman ons nog een tip, we moesten voorverdedigen.

Na de rust kwam Judith in het veld en het werd al snel 1-7 (Wieteke), 1-8 (Femke), 1-9 (Femke) en toen kwam Grou nogmaals in actie en maakte 2-9. Maar ook Judith scoorde, zelfs tweemaal, en zo gingen wij naar huis met 2-11 winst!!