Nog 1 wedstrijd en dan gaan we ongeslagen de zaal in, dat was de gedachte en insteek van de laatste thuiswedstrijd tegen TFS 3. Soms zit het mee en soms zit het tegen.

Vandaag met gastspeler Jelmer Veenhuizen van de B1 in de basis, die een prima wedstrijd speelde, begonnen we nog met enthousiasme aan de wedstrijd. Al snel bleek echter dat ook TFS een goede ploeg had en makkelijk wist te scoren. Normaal gesproken raken wij dan niet zo snel in de war. Maar vandaag moesten we toch wel erg zoeken naar de goede kansen en als we deze dan kregen, moet je ze wel afronden. Vandaag was niet zo’n dag!

Wat we ook probeerden en hoe we ook hard werkten, het was de 1e helft niet genoeg en TFS wist toch wel met een zeer ruime voorsprong de rust in te gaan.

In de rust dan toch maar gewisseld met alles wat we hadden en kijken of we er nog iets van konden maken.

De 2e helft liet zien dat we toch nog wel konden scoren en zo bleven we in ieder geval nog een beetje mee doen. Toch was het vandaag niet goed genoeg. TFS won verdiend en we zullen zien of we de uitwedstrijd meer mee kunnen doen.

Al met al toch een goede 1e helft van het veldseizoen. We staan nog mee bovenaan en gaan dan ook met goede moed de zaal in. Nu kunnen we eerst een paar weekjes rusten, een aantal van ons hebben dit wel nodig.

Mensen, tot in de zaal. Heerlijk!!!

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer