De wedstrijd uit tegen Olympia D1 beloofde een spannende wedstrijd te worden. Op het Quick'21 toernooi in Oudega hadden we nipt van hen verloren, waardoor we daar 2e werden in plaats van 1e. Het was dus tijd voor revanche!

De wedstrijd zou gespeeld worden op zaterdag 10 september, maar was op verzoek van Olympia verschoven naar donderdag 15 september. Veels te vroeg kwamen we in Twijzel aan, de kleedkamers en kantine waren zelfs nog dicht.Na even wachten konden we ons omkleden en daarna gingen we ingooien.
Peter en Martine waren onze coaches. Peter hield nog een peptalk voordat we los gingen. Zijn tactiek was: schieten, schieten schieten! Nou, dat was duidelijk.
We begonnen niet goed, Olympia kwam 1-0 voor. Vervolgens maakte Judith de 1-1. Het werd 2-1 en het werd weer gelijk door Marit. Met 2-2 gingen we de rust in. Het was spannend wie zou winnen, we waren aan elkaar gewaagd.
Na rust werd het 3-2 maar toen kwam er een superschot van Judith, bam de 3-3! En ja hoor, het werd 4-3. Dus besloot ik dat het tijd werd om te scoren, 4-4! En weer kwam Olympia op voorsprong en dit keer zorgde Jeska voor de gelijkmaker: 5-5. Je raadt het al, het werd 6-5, maar ik scoorde al snel daarna de 6-6. Op het laatst scoorde Marit de 6-7 en tot onze blijdschap was dit ook de eindstand!
Blij gingen we weer terug naar Surhuisterveen.