Op deze zonnige zaterdag moesten we thuis tegen Drachten C2 spelen. In de aanval begonnen: Daniёl, Franke, Sannah en Tirza. De verdediging bestond uit Simon, Egbert, Mette-Marit en Esther. Op wissel stonden Danisha, Stella, Anna en Jens.

De eerste 2 doelpunten waren voor ons. Tirza maakte een mooie inloopbal en Daniёl maakte een mooi kansje af. Met deze voorsprong gingen we de rust in. Danisha kwam in het veld voor Mette-Marit.

Na de rust scoorde Drachten twee keer uit een inloopbal. Het was weer gelijk, 2-2. De 3-2 was voor ons. Franke schoot raak uit een uitstartbal. Direct hierna was het Drachten die weer gelijk maakte 3-3. Nu was It Fean weer aan de beurt. Simon maakte een mooie inloopbal, 4-3. Maar ook Drachten wist een mooie inloopbal te maken. Weer was de stand gelijk. Jens kwam er in voor Egbert.

Daniёl maakte twee doelpunten achterelkaar, een kansje en een afstandsschot. Er werd weer van aanval gewisseld. Nu scoorde Simon raak van afstand. Stella kwam er nog even in voor Esther. Tenslotte wist Jens nog te scoren d.m.v. een uitstartballetje.

We hebben gewonnen met 8-4. Volgende week spelen we thuis tegen Hoogkerk C1 om 9.30 uur.