Deze zaterdag  moesten we naar Opende. Helaas zonder Anne-Jorn, want die lag ziek op bed. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden, want ze hadden de week ervoor van de nummer 2 gewonnen.

We begonnen goed. Arjan scoorde gelijk een doelpunt. Het stond 0-1. Maar 1 minuut later scoorde OKO de 1-1. Daarna scoorde ik de 1-2. Helaas scoorde OKO daarna 3 doelpunten achter elkaar. Wij stonden dus met 4-2 achter, dus de spanning steeg. Gelukkig scoorde Arjan nog een kansje en ook Baukje wist hoe ze moest scoren en maakte de 4-4. Maar helaas werd er toen weer gescoord door OKO, dus het stond 5-4. Binnen een minuut maakte Jeska de gelijkmaker, het stond 5-5. In de laatste 5 minuten scoorde It Fean nog 3 doelpunten en  zo gingen wij dus de rust in met 5-8 voor ons.

Toen begon de tweede helft. OKO had de bal heel veel, maar wij stonden zo goed te verdedigen dat het ze niet lukte om scoren. Maar toch hebben ze nog de 6-8 gemaakt met een strafworp.  Het lukte ons ook niet om te scoren, dus uiteindelijk hadden wij met 6-8 gewonnen.
Met deze winst is het kampioenschap weer een stapje dichterbij!!!