Afgelopen zaterdag moesten we uit tegen OKO Bies Opende. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden gezien de stand van de vorige keer (12-11 voor ons).

We begonnen gelijk al goed met al vrij snel een doelpunt van Iris. We bleven actief door gaan en daar kwam een doelpunt van Eritia 2-0 met nog een paar kansen er achter aan. Eva, zo klein en vlug als ze is glipte overal tussen door en probeerde zo de bal weer in onze handen te krijgen. In de 6e minuut werd het 2-1. Opende was goed aan de bal maar daar kwam Eritia weer met de 3-1. Ook Marije kwam daar snel achteraan met haar doelpunt 4-1 waarop Opende kreeg de bal en maakte de 4-2. De wissel volgde en de andere spelers kwamen in het veld.

Gelijk de eerste minuut scoorde Janke, 5-2 waarop Opende volgde met 5-3 en Janke weer met 6-3. Het spel ging heel snel. Beide teams kwamen goed aan de bal. Baudie was ook niet bang voor de tegenspelers en sprong er ook zo tussen om de bal te pakken te krijgen. De stand ging naar 6-4, 7-4, 7-5, 7-6. De laatste minuut voor de pauze maakte Amarens de 8-6.

Na de pauze waren we weer goed aan de bal. Wij hadden kansen maar de bal wilde er maar even niet in. Maar toen kwam Iris weer en maakte het 9-7. Opende raakte aan de bal en wist weer 2 punten te scoren, 9-8. De bal ging over en weer. Er werd goed verdedigd. En zo volgde de wissel weer. Helaas voor ons geen doelpunten meer. Opende had meer geluk en maakt nog 2 doelpunten. Hoe hard ons team ook vocht, de overwinning zat er niet meer in. De eindstand kwam op 10-10.

Ook bij de strafworpen gingen we eerst gelijk op maar uiteindelijk konden we daar wel de overwinning behalen, nl. 2-1.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
Oerterp/VKC MW1 - Boelenslaan / It Fean MW117 apr.4 - 8
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)