Nog van de vorige wedstrijd tegen Harich wist de EXPERT-formatie dat Harich veel druk gaf en erg snel speelde. It Fean had hier toen problemen mee en maakte hierdoor te veel fouten. Bij de wedstrijd van 23 januari tegen Harich wist It Fean dat we rustig tegen Harich moesten spelen en niet te veel in hun tempo mee moesten gaan, om hierdoor meer bezig te zijn met ons eigen spel.

It Fean begon goed aan de wedstrijd en zette hierdoor het 1e doelpunt op het scorebord. Niet lang daarna was het Harich die scoorde en zette de stand op 1-1. Het maken van de doelpunten ging nu wat gelijk op bij Harich en It Fean en komt op een stand van 2-2. De verdediging bij It Fean had het moeilijk en Harich wist hier erg goed op te antwoorden, omdat Harich de ploeg is die op dit moment de touwtjes in handen had en de stand hierdoor op een 7-2 voorsprong voor Harich wist te zetten. It Fean kon wat mee te scoren, maar kon het verschil niet heel klein maken, omdat Harich het It Fean moeilijk maakte en ook de korf nog vaak genoeg wist te vinden. De tussenstand waarbij de beide ploegen de rust in gingen was een 15-9 voorsprong voor Harich.

Na de rust was het Harich die de scorende lijn voortzette en wist uit te lopen met een 20-11 voorsprong. It Fean had goede aanvallen, maar het scoren in tegenstelling tot Harich ging het bij It Fean moeizaam. It Fean kon niet meer dicht bij het aantal doelpunten van Harich komen, maar It Fean ging door tot het eind, om er nog zoveel uit te halen wat mogelijk was. Dit resulteerde in de eindstand 32-18 in het voordeel van Harich.

30 januari speelt It Fean om 16.10 thuis tegen TDK.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7