Zaterdag 19 december hadden we de laatste wedstrijd, voordat we konden gaan genieten van de kerstvakantie. Anne-Jorn genoot al van een welverdiende vakantie en was dus afwezig. We moesten deze keer thuis spelen tegen Kinea E2. In de competitie stond Kinea E2 op een 3e plek, dus het leek een spannende wedstrijd te worden.

We begonnen met Marit op de bank en in het veld stonden Jeska, Arjan, Eva en ik. Een paar minuten nadat we waren begonnen scoorde Jeska al de 1-0. En toen weer boem: Arjan scoorde  de 2-0 van afstand. Vervolgens maakte ik de 3-0. Jeska kreeg een strafworp en bam het was al 4-0! Vervolgens kwam Marit erin en ging Jeska op de bank. Onze topscorer van vandaag, Arjan, maakte de 5-0 en met wederom een poging op afstand ook de 6-0. Eva besloot dat het nu haar beurt was om een punt te scoren en boem, de 7-0! Daarna was het rust.

Na de rust ging Arjan op de bank maar dat was niet erg de dames gingen er fel tegenaan. Al snel hadden we weer een strafworp. Marit mocht het proberen, hij was jammer genoeg mis, maar dat kan gebeuren. Gelukkig scoorde Eva weer, het was  8-0. Marit scoorde de 9-0 en nu had dus iedereen van ons team gescoord. En toen een vervelende verassing, want Kinea kreeg een strafworp en die zat erin. Maar dat gaf niet, want we stonden toch dik voor.
Het laatste kwart ging ik op de bank. Arjan was nog niet in het veld of hij scoorde de 10-1! Jeska had de eer het laatste doelpunt van de wedstrijd te scoren: 11-1. We staan 1e in de zaalcompetitie en dat is super!

De strafworpen werden nog wel gewonnen door Kinea E2: het werd 2-3, Arjan en ik scoorden elk een keer.

Fijne Kerstdagen en een gezond en sportief 2016!

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer