Zaterdag 28-11 stond voor senioren 3 de thuiswedstrijd in Opende tegen Drachten/Van der Wiel 7 op het programma. Deze ploeg is al jaren vaste tegenstander in de zaal. Veel routine en lange heren.

Door verschuivingen naar de selectie speelden we deze week in een verrassende opstelling. In de aanval begonnen Remco, Stanley, Jantina en Jildau. De verdediging bestond uit Jenko, Rutmer, Hester en Grietje. Op de reservebank zaten Petra en Huub.

Drachten nam al snel een voorsprong van 2 doelpunten. Hierna wist It Fean ook mee te scoren. Toch bleek het scoren niet makkelijk de 1e helft. Ruststand: 3-6. In de rust werd vooral gewezen op het in beweging blijven en ervoor te zorgen dat de aanvallen niet te statisch werden. Huub kwam er in de 2e helft in voor Stanley.

Na de rust nam Drachten al snel afstand naar 5-10. Met een omdraaibal van Remco en 2 afstandsschoten van Hester en Jantina wisten we nog terug te komen tot 8-10. Petra kwam er nog in voor Hester om in dit vak aanvallend nog iets in beweging te zetten. Helaas heeft het niet meer mogen baten. Eindstand was 8-12.

Huub en Stanley bedankt voor het meedoen! Goed gespeeld!

5-12 gaan we Sinterklaas vieren.

12-12 Hopen we weer punten te pakken tegen Flamingo's om 19.20 uur in Buitenpost.