Na de eerste twee wedstrijden te hebben gewonnen, was DFD D3 thuis de tegenstander. Gemma was de eerste helft lekker opdreef en scoorde vier keer op rij, met nog drie erbij en met rust stond het 7-0. Na rust gingen we lekker door met scoren en werd het uiteindelijk 13-0. Wel veel doorloopballen, dat moet veranderen.

De wedstrijd erna was afgelopen zaterdag tegen Frigro. De eerste wedstrijd werd hiervan gewonnen met 9-1. Voor de pauze verliep het spel zoals verwacht en konden we uitlopen tot 1-6. Na de rust veranderde dat beeld, omdat Frigro begon voor te verdedigen. Doorloopballen konden dus niet meer. D2 wist niet meer wat ze moesten doen, de afvang was er wel maar de schoten kwamen niet. Iets om aan te werken. Eindstand 2-7.

Gisteravond werd de wedstrijd tegen DFD ingehaald, we konden bij winst kampioen worden. De eerste wedstrijd was makkelijk verlopen. Er waren geen zenuwen en er werd op gehamerd vandaag te gaan schieten. Inge en Annelien waren lekker opdreef en schoten de ene na de andere erin. Bij rust stond het 0-5. Jesle werd vervangen door Elisa, beide van de D3 en speelden goed mee. De wedstrijd werd naar het eind wat rommelig van beide kanten, maar D2 maakte hier wel gebruik van en kon uitlopen naar 2-11.

Het kampioenschap is binnen. Jesle en Elisa bedankt dat jullie mee wouden. Komende zaterdag gaan we voor het volgende doel, ongeslagen kampioen worden. Maar wat er ook gebeurt een feestje zal het worden dus kom kijken.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7