Afgelopen zaterdag was er ook voor It Fean 3 de laatste speelronde. En zoals altijd is iedereen er ook wel weer aan toe om even een rustperiode te hebben. Laatste tegenstander was het altijd jong en fruitige De Parabool 3.

Vol goede moed gingen we op pad. Ondanks de pittige buien, zelfs hagel viel op ons neer, begonnen we de wedstrijd. Al snel werd duidelijk dat dit 1 wedstrijd te veel voor ons was. Tot 1-1 was het nog een wedstrijd. Daarna was het duidelijk dat De Parabool een maatje te groot was. Veel woorden zal ik dan ook niet meer vuil maken aan de wedstrijd. Einduitslag 21-7 zegt alles.
Toch een woord van trots voor het 3e team. Onder alle omstandigheden heeft dit team laten zien dat wanneer alles klopt, het reserve 3e klasse niveau prima gedaan kan worden. Een prestatie voor deze jonge/oude ploeg waarbij plezier altijd de basis is geweest voor hun bestaan.
Voor volgend seizoen is er een wat meer realistischer programma voor het 3e. We gaan een klasse lager spelen maar blijven wel met hetzelfde enthousiasme en passie onze wedstrijden spelen. Niemand zal ooit gemakkelijk van ons winnen. Vol strijd zal elke wedstrijd begonnen worden en menig tegenstander zal zeggen: het 3e van It Fean .... een rot team.
See you next year.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer