In de uitwedstrijd hadden we flink gescoord. We wonnen met 9-14 van Flamingo’s F1. Konden we na een hele serie nederlagen weer punten pakken ?

We begonnen begonnen met Amarens, Marit, Jan Rienk en Eva. Iedereen had zich aan de opdracht van de coach gehouden. Vroeg op bed, zodat we allemaal fris en fruitig waren. Helaas was dat niet direct in het spel terug te zien. Na 10 minuten stond er toch een teleurstellende 0-3 stand op het scorebord.
In de daarop volgende 10 minuten bleef Eva staan, omdat Miranda ziek was en Tim  mocht als super-speler aan de bak.
Tim en Baukje te scoren, maar ook Flamingo’s nog 1 keer. Met 2-4 achterstand gingen we de rust in.
Een donderpreek van de coach, zou dat gaan helpen ? We hadden vooraf duidelijk de fouten van de voorgaande wedstrijden besproken en toch ging dat weer mis. We hadden afgesproken dat we wilden winnen vandaag, juist omdat het vandaag tot de mogelijkheden behoorde. Maar dat was niet in het spel terug te zien.
Het tweede deel van de wedstrijd liep Flamingo’s vlot uit naar een 3-6 voorsprong. It Fean bleef spelen met 5 spelers. Baukje (2x) en Marit scoorden nog. De eindstand was uiteindelijk 5-8. Jammer.
Nog 2 wedstrijden in de zaal, met weinig winstkansen. Hopelijk kunnen zelf nog wel wat doelpunten maken.
Daarna het veld maar weer op. Wellicht dat een andere indeling ons beter perspectief geeft.