Zaterdag 8 februari moest It Fean aantreden tegen DWA/Argo. Mocht It Fean winnen dan kwam het kampioenschap wel heel dichtbij. De reis erna toe verliep niet soepeltjes waardoor we 20 minuten voor de tijd aanwezig waren. Waardoor we wat gestrest aan de wedstrijd begonnen.

Het fluitsignaal was gegeven. It Fean begon sterk en scoorde in de 2e minuut een afstandschot. DWA/Argo liet het er niet bij zitten en begon ook met scoren. Tot 5 minuten voor rust ging het scoren gelijk op. Toen wist DWA /Argo een gat te slaan van 4 doelpunten rust 12-8

In de pauze kregen we een peptalk en te horen dat we vooral moesten proberen het gat van 4 doelpunten te dichten. Door beter te verdedigen en minder fouten te maken. We begonnen met een frisse start aan de 2e helft van de wedstrijd. DWA /Argo deed er een schepje bovenop waardoor ze 2 scoorden. It Fean wist daarna ook de korf te raken en scoorde 3 op een rij. Stand: 14-11. It Fean had moeite om weer tot een gelijke stand te komen waardoor DWA/Argo een voorsprong kreeg. De eindstand 19-15.

Volgende week speelt It Fean uit tegen WWC in Easterein om 20:50 uur. En proberen door daar te winnen, zo nog het kampioenschap in de wacht te slepen.