Op 6 december stond voor senioren 3 de wedstrijd tegen Drachten 5 op het programma. Op het veld werd nog van Drachten 5 gewonnen, maar dit bleek een heel ander team. Ook wisten we van te voren dat het een lastige wedstrijd zou gaan worden, want Drachten 5 staat fier aan kop met veel doelpunten voor.

In de aanval begonnen Henk, Jenko, Petra en Hester. De verdediging bestond uit Peter S, Peter, Jantina en Grietje.
Na een kleine 10 minuten stond er verrassend genoeg een stand van 2-5 op het scorebord. De 1e aanvallen werden goed opgezet en de kansen benut. Toch wist Drachten daarna terug te komen tot 5-5. De stand is daarna nog even gelijk opgegaan, maar na 8-8 wist Drachten afstand te nemen. Met 14-10 werd er gerust.
Na deze pauze kwamen Herman en Margriet in het veld voor Henk en Hester. Na de rust werd er te gehaast gespeeld van onze zijde, ook werden er de nodige plaatsfouten gemaakt...
Hierdoor kon Drachten nog meer afstand nemen. Dit resulteerde uiteindelijk in de eindstand van 25-13.
Volgende week tegen Sparta 3 weer nieuwe kansen.