Vorige week zaterdag (18-05) speelde F2 tegen Noordenveld F2. Noordenveld was de tegenstander waar de eerste competitiewedstrijd tegen gespeeld werd, destijds met 2-1 gewonnen.

Het was prachtig weer, iedereen had er zin in. De wedstrijden tegen Quick’21 waren beide verloren, maar er waren zeker kansen om ook nu weer tegen Noordenveld te winnen.
De teams leken redelijk aan elkaar gewaagd, maar de kansen waren toch vooral voor It Fean. Na 3 minuten werd gescoord door Eva. Een paar momentjes werd niet opgelet en Noordenveld liet zien dat ze zich niet zo maar gewonnen gaven: 2-1.
Maar Baukje (2x) en Emma lieten zien dat we vandaag 1 doel hadden: winnen. Het was een mooie 2-4 ruststand.
It Fean was wat sterker en kon bij de omschakelen de lange bal hanteren en door snel spelen weer kansen creëren. De 2e helft scoorde Eva nog 2x en ook Marit nog een keer.
Een mooie eindstand van 3-7 werd bereikt.

Door het dramatische ongeval bij het schoolkorfbaltoernooi in Twijzel is er afgelopen zaterdag niet gespeeld. De wedstrijd tegen OKO, de laatste van dit seizoen, zal opnieuw ingepland worden.